Prelegenci Poznań

Gość Wieczoru – Izabela Łukomska – Pyżalska

Izabella Łukomska – Pyżalska 

 Absolwentka wyższej Szkoły Komunikacji i Zarządzania.  Karierę zawodową zaczynała jako modelka. W 1999 r. założyła własną agencję Perfect Model, którą prowadzi do dzisiaj.  Od stycznia 2006 r. wspólnie z mężem prowadzi jedną z największych w Poznaniu firm developerskch – Family House. Pełni w niej funkcję wiceprezesa zarządu. Pod koniec 2010 r. zdecydowała się na przejęcie sekcji piłkarskiej Warty Poznań. Zasiada na fotelu prezesa tego najstarszego klubu w stolicy Wielkopolski.

 

 

 

 

 

Justyna Błaszczyk

Absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Ukooczyła Instytut Coachingu w Londynie. Z pasji i potrzeby poszerzania świadomości założyła Akademię Coachingu i Inspiracji, firmę szkoleniowo coachingową.

W latach 2004-2009 mieszkała w Wielkiej Brytanii, gdzie prowadziła własną firmę. Wróciła do Polski, aby inicjowad pozytywne zmiany i dzielid się swoimi doświadczeniami.

Od trzech lat zaangażowana jest w coaching, który stał się dla niej życiową pasją, dającą największą satysfakcję zawodową. Bezcenne doświadczenie w tej dziedzinie zdobyła dzięki współpracy z The Centre for Inspired Leadership z siedzibą w Londynie.

W pracy korzysta z technik psychologii pozytywnej, narzędzi coachingu oraz metod wywodzących się z Dalekiego Wschodu. Skupia się na celu i potencjale klientów. Stawia na otwarty dialog i partnerską relację. Sposób prowadzenia sesji jest lekki i inspirujący, a podejście bardzo praktyczne, co w rezultacie przynosi skuteczne i trwałe rezultaty. Justyna stworzyła program „Kobieca Satysfakcja”, w ramach którego regularnie prowadzi zajęcia dla kobiet oraz współtworzyła program www.swiadomewychowanie.pl. Od lipca 2010 współpracuje z Coaching Centre i AIP (Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości), gdzie w ramach programu Szkoła Milionerów prowadzi sesje coachingowe i mentoringowe dla młodych przedsiębiorców. Jest członkinią International Coach Federation (ICF).

WYKSZTAŁCENIE & SZKOLENIA

– Kurs z zakresu profesionalnego coachingu ukooczony w Coaches Training Institute w Londynie (program akredytowany przez International Coach Federation)

-Kursy doszkalające z zakresu Coachingu prowadzone przez Coaching Academy oraz Nobel Manhattan Coaching w Londynie

– Ukooczony kurs „Pursuing Mastery: Newfield’s Somatic Coaching Intensive”, Newfield Network w Londynie

– Ukooczony kurs “Organisational & Relationship Systems Coach” (ORSC) – [Coaching Organizacji i Budowania Relacji] w CRR (Center for Right Relationship) w Londynie

– Kurs “Alchemy 3 – The Art and Magic of Co-Facilitation” organizowany przez CRR

– Szkolenie ClearVision organizowane przez Coaching Centre

– IAB Qualifications for business, Diploma in Small Business Financial Management

Marta Tarczyńska

edukacja:

• Psychologia, ścieżka Seksuologia – Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej

w Warszawie

• Rolnictwo, specjalność Agroturystyka – Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu

Przede wszystkim jestem pomysłodawczynią i współrealizatorką w Fundacji Powiedz Życiu TAK!, współwłaścicielką oraz szkoleniowcem portalu Droga Do Sukcesu. Odpowiadam również na pytania użytkowniczek Portalu Kobiecy Poradnik. To obecnie, a w przeszłości prowadziłam wiele prelekcji oraz szkoleń, warsztatów czy też treningów, m.in. dla dzieci z ADHD. Byłam także współwłaścicielką oraz dyrektorem operacyjnym portalu Biznes na Obcasach, wolontariuszką Fundacji Dobrze Że Jesteś i Stowarzyszenia Nowa Rodzina oraz animatorką i wychowawczynią Fundacji Dziewczynka z zapałkami. Współpracowałam także m.in. z portalami PrzeKobietą z Grupą SRP oraz Powerblog. Ukończyłam psychologię kliniczną, kurs terapii behawioralnej, programowania neurolingwistycznego, szybkiego czytania i technik pamięciowych. Posiadam m.in. certyfikaty: Praktyk Programowania Neurolingwistycznego, Praktyk Programowania Neurolingwistycznego w biznesie, Perswazji w biznesie, Skutecznej komunikacji w budowaniu trwałych relacji z klientem, Etykiety i wizerunku w biznesie. Moją pasją są ludzie i ich rozwój. Wierzę, że życie jest darem i powinniśmy przeżyć je jak najlepiej, dlatego zajmuję się life coachingiem, treningami poznawczo-behawioralnymi i rozwojem osobistym. Wszystko po to, by być szczęśliwą i pomóc ludziom odkryć ich szczęście. Zajmuję się tym, co kocham i czuję, że się spełniam.

Marta Stefaniak

Trener biznesu, absolwentka Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, ukończyła Szkołę Trenerów Biznesu MODERATOR oraz studia podyplomowe w Instytucie Psychologii UAM Poznań w zakresie „Psychologii w zarządzaniu”. Ukończyła też kurs Racjonalnej Terapii Zachowań I stopnia. Posiada certyfikat PRINCE 2 Foundation.

Konsultant w zakresie szkoleń i rozwoju zasobów ludzkich. Prowadzi badania potrzeb szkoleniowych oraz projektuje programy szkoleń. Pracuje w roli trenera i coacha wspierając rozwój organizacji i indywidualny rozwój uczestników szkoleń. Uczestniczyła w projektach z zakresu wartościowanie stanowisk pracy, audytu i rozwoju systemów ocen pracowniczych oraz badania klimatu organizacji.

Prowadzi szkolenia z zakresu doskonalenie komunikacji interpersonalnej, budowanie zespołów,  rozwiązywania konfliktów i negocjacji, zarządzania czasem, radzenia sobie ze stresem i profilaktyki wypalenia zawodowego; kompetencji menadżerskich, zarządzania zasobami ludzkimi, oceny pracy, coaching  oraz rozwoju kompetencji sprzedawców.  

Katarzyna Szyguła

Doświadczony menedżer: ponad 15 lat pracy  w sprzedaży, w tym 10 lat na stanowiskach menedżerskich w firmach ubezpieczeniowych. Praktyk biznesu: od ponad 2 lat buduje własną firmę dystrybucyjną produktów z branży  wellness współpracując z firmą Akuna Polska. Posiada kompetencje i praktyczne doświadczenie w zakresie rekrutacji, szkoleń, zarządzania zespołami sprzedażowymi, komunikacji w ramach organizacji i zarządzania zmianą. Zainteresowania i rozwój w zakresie umiejętności przywódczych i szeroko rozumianego rozwoju osobowego. Prywatnie: trenowała sporty walki, biega w maratonach, przygotowuje się do startów w rajdach samochodowych, żegluje. Absolwentka Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu – wydziału leśnego.

Alicja Pahl urodziła się w Poznaniu, tu też uczęszczała do klasy matematyczno – fizycznej Liceum Ogólnokształcącego nr 7 im. Dąbrówki.

W 1979 roku, ukończyła z wynikiem bardzo dobrym studia  na wydziale Technologii Chemicznej Politechniki Poznańskiej uzyskując dyplom mgr inż.

W tym samym roku odbyła staż i podjęła pracę w Zakładach Chemicznych „UNIA” w Poznaniu, na stanowiskach dotyczących normowania produkcji, kalkulacji cen produkowanych wyrobów oraz kontroli jakości i technologii.

W roku 1984 awansowała na Szefa produkcji, a następnie na Kierownika działu Sprzedaży i Marketingu.

Od 1998 roku rozpoczęła współpracę z Nationale-Nederlanden Polska, obecna nazwa ING Usługi Finansowe S.A. Pracując w ING ukończyła studia podyplomowe na WSB w Poznaniu na kierunku Psychologia Zarządzania. W ING zajmowała się  bezpośrednio sprzedażą,

a następnie nabywając coraz większego doświadczenia w nowej branży awansowała na kierownika zespołu.

Zespół, którym zarządzała należał do grona najlepszych zespołów w regionie i w kraju.

Jako menadżer należała do grupy talentów menadżerskich w ING, co zaowocowało objęciem

stanowiska dyrektora oddziału, które zajmuje do dzisiaj.

W wolnych chwilach stara się wypoczywać czynnie, chociaż nie stroni od dobrej ksiązki i psychologicznych dramatów filmowych. Bardzo lubi uczestniczyć w spektaklach poznańskiej

Sceny na Piętrze i w przedstawieniach Teatru Nowego.

Skomentuj